Zmiany w ustawie o prawach konsumenta

151 wyświetleń

25 grudnia 2014 r. weszła w życie ustawa o prawach konsumenta. W dużym stopniu dotknęła ona firmy, które za pomocą telefonu prowadzą działania marketingu bezpośredniego. Zmiany zostały wprowadzone także do ustawy Prawo Telekomunikacyjne, z której wynika zakaz używania automatycznych systemów wywołujących w celu prowadzenia działań marketingowych. W zakres zakazu będą zatem wchodzić połączenia telefoniczne, automatyczne jak i niezautomatyzowane, wysyłanie wiadomości SMS i MMS oraz wiadomości e-mail. Takie działania będą niezgodne z prawem.
Czy Twoja firma jest przygotowana na zmiany w ustawie o prawach konsumenta? Czy wiesz, że połączenia telefoniczne oraz mailingi bez zgody odbiorcy są niezgodnie z prawem i mogą kosztować Twoją firmę nawet 10 proc. przychodu? E-book ma na celu ukazanie problemów i zagrożeń związanych ze zmianami i ich skuteczne rozwiązanie.

Anna Bujała

E-book

Focus Telecom Polska

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Prawo

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy