Zarządzanie wiedzą 2.0

253 wyświetleń

Zarządzanie wiedzą jest szczególnie ważne w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
(MŚP) i może znacząco poprawić wyniki biznesowe oraz potencjał innowacyjny
firm. Tradycyjne metody zarządzania wiedzą często są jednak zbyt sformalizowane,
skomplikowane, czasochłonne i zbyt kosztowne dla MŚP. Rozwiązania Web 2.0, takie
jak sieci społecznościowe, wykorzystywane do komunikacji, współpracy i dzielenia się
wiedzą w obrębie firm lub pomiędzy nimi oferują ogromną przewagę konkurencyjną
w formie większej innowacyjności, produktywności, szybkości działania i oszczędności.
Wiele przedsiębiorstw korzysta już z niektórych technologii proponowanych w ramach
omawianej metodyki, a przy niewielkim dodatkowym wysiłku można je łatwo przekształcić
w praktyczną strategię zarządzania wiedzą. Niniejszy podręcznik Zarządzania wiedzą 2.0
zapewnia solidne podstawy, aby przeprowadzić firmy, które chcą profesjonalnie zarządzać
wiedzą multimedialną, przez proces wdrażania Zarządzania wiedzą 2.0.

Piotr Maczuga

E-book

Digital Knowledge

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy