Wirtualna centrala telefoniczna - niezbędnik nowoczesnego biznesu

95 wyświetleń

E-book prezentuje korzyści biznesowe i sposób funkcjonowania wirtualnej centrali telefonicznej, która jest obecnie najpopularniejszym i najintensywniej rozwijanym systemem firmowych central telefonicznych.

Z e-booka dowiesz się:
- co to jest wirtualna centrala telefoniczna?
- czym różni się od tradycyjnej, stacjonarnej centrali?
- czemu wybierają ją dynamicznie rozwijające się firmy?
- w jaki sposób centrala wirtualna pozwala obniżyć koszty telekomunikacyjne?
- jak wybrać odpowiednią centralę wirtualną?

W e-booku poruszono też ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE:
1. porównanie kosztów użytkowania central wirtualnych i stacjonarnych,
2. ułatwienia, dzięki wirtualnej centrali, procesów towarzyszących rozwojowi firmy:
a) zwiększania zatrudnienia,
b) otwierania nowych oddziałów,
c) zmiany siedziby,
d) pracy zdalnej.
3. zestawienie szerokiego wachlarza funkcji wirtualnej centrali i możliwości ich konfiguracji.

Anna Bujała

E-book

Focus Telecom Polska

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy