Vademecum usability - klucz do przyjaznych użytkownikowi stron www

57 wyświetleń

Kurs usability
Jak tworzyć efektywne i intuicyjne serwisy www?


Czy zastanawialiście się, co decyduje o powodzeniu serwisów WWW? Co sprawia, że użytkownicy chętniej przebywają na niektórych stronach? W głównej mierze decyduje o tym usability, zwane też użytecznością.

Użyteczność (ang. usability, web-usability) to nauka zajmująca się ergonomią i funkcjonalnością urządzeń oraz aplikacji. W Polsce pojęcie użyteczności stosowane jest zazwyczaj w odniesieniu do ergonomii serwisów WWW oraz aplikacji użytkowych.

Zobacz, jak budować intuicyjne w obsłudze serwisy i jak wielki wpływ ma użyteczność na finalny sukces każdego interaktywnego projektu.

Forma kursu ma ułatwić szybkie zapoznanie się z nim. Większość informacji została podana w skondensowanej formie dzięki czemu możesz zapoznać się z tymi elementami, które Ciebie najbardziej interesują, bez konieczności czytania całości. Nawet przeczytanie całości nie zajmie Ci więcej niż 2 godziny.

Dla kogo?
Autor – Tomasz Krwatka, poleca kurs osobom związanym z marketingiem, reklamą i PR, wszystkim, którzy wykorzystują Internet do komunikacji ze swymi klientami, dziennikarzami i otoczeniem biznesowym. Kurs ten szczególną wartość ma także dla osób planujących lub prowadzących działalność handlową w Sieci.

Z poradnika dowiesz się:
Co decyduje o efektywności serwisu WWW?
Jak prowadzić analizę usability i oceniać intuicyjność serwisu?
Jak skutecznie docierać do klientów, mediów i otoczenia biznesowego poprzez efektywny serwis korporacyjny?
Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
Co to jest współczynnik porzuceń koszyka i jak można go zmniejszać?
Czym są testy user-experience i jak je prowadzić?
Jak projektować użyteczne serwisy WWW i współpracować z agencją interaktywną?

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatny poradnik.

Nie Podano

E-book

Złote Myśli Sp. z o.o.

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy