Trendy w obsłudze e-klienta i m-klienta

858 wyświetleń

Obsługa klienta to istotny element każdej firmy, która chce osiągnąć sukces i liczyć się na rynku. Dzisiaj obowiązuje zasada – klient nasz pan i dlatego trzeba dbać o swoich klientów. Jak zatem podejść do obsługi e- i m-klientów? Na co zwrócić uwagę? Jakie są trendy w obsłudze klientów i standardy obsługi klientów? Jeżeli chcesz poznać odpowiedź na te pytania, sięgnij po nasz poradnik pt. Trendy w obsłudze e-klienta i m-klienta i rozpocznij swą drogę do sukcesu.

Fragment poradnika:

m-klienci, czyli osoby kupujące za pomocą urządzeń mobilnych, stanowią według badań od 15 do 25 proc. internautów korzystających ze sklepów online. W dużej części są to jednocześnie e-klienci, którzy akurat przesiedli się na urządzenie mobilne. Osób korzystających wyłącznie z urządzenia mobilnego jest niewiele. Nie należy więc rozpatrywać e-klientów i m-klientów jako różnych osób, ale jako konkretną osobę, która w zależności od potrzeb raz korzysta z komputera, a w innym czasie ze smartfona lub tabletu.

25 proc. kupujących online używa dwóch lub więcej urządzeń w czasie zakupów. Konieczne jest więc nie tylko dostarczenie strony mobilnej, lecz też takiego procesu zakupowego, w którym klient będzie mógł na dowolnym etapie zmienić urządzenie.

Marcin Kosedowski

E-book

Fabryka Kliknięć

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Popularne zapytania:

  • obsługa klienta