TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH

15 wyświetleń

Dlaczego warto pobrać nasz poradnik ?
W myśl reguły Pareto 20% klientów przynosi 80% przychodów firmy. Najbardziej wartościowy klient jest jednocześnie najbardziej wymagający. Pozyskanie i współpraca z klientem kluczowym ma dla firmy strategiczne znaczenie, a od sprzedawców wymaga szczególnych umiejętności prowadzenia procesu sprzedaży. Jakie umiejętności powinien posiadać handlowiec? Przed jakimi wyzwaniami staje? Dajemy Ci szanse na wzrost skuteczności !

To wsparcie dla Ciebie !
Chcemy pokazać Ci jak rozmawiać z Twoim klientem kluczowym

Marek Waśkiewicz

E-book

Vidi - Centrum Rozwoju Kadr

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy