Sekret efektywnego i oszczędnego marketingu

69 wyświetleń

Jak prowadzić tani i skuteczny marketing w czasach kryzysu gospodarczego?

Przy skromnym budżecie marketingowym można również prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia marketingowe niż drogie reklamy prasowe czy bilbordy reklamowe w centrum miasta. Zobacz, jak to zrobić.

Jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju? Jeśli tak, to przeczytaj ten poradnik i wykorzystaj umieszczone w nim porady. Opisane w tym poradniku działania to nie teoria akademicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.

9 kroków do sukcesu
Poradnik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których opisane zostały różne sposoby prowadzenia taniego i skutecznego marketingu.
Oto one:
rozdział I: Strategia Marketingowa
rozdział II: System Identyfikacji Wizualnej
rozdział III: Strona internetowa
rozdział IV: Oferta handlowa
rozdział V: Rejestracja w katalogach internetowch
rozdział VI: Reklama w GOOGLE AdWords
rozdział VII: PR
rozdział VIII: Blog firmowy
rozdział IX: FACEBOOK

Marketingowy kociołek
Marketing jest jak wrzący kocioł, do którego wrzucasz różne składniki, np.: Facebook, WWW, SIW, PR, mieszasz je ze sobą i podgrzewasz kampaniami reklamowymi. Kto trzyma łyżkę ten ma władzę! Jeśli masz doświadczenie, to wiesz – jakich składników użyć, w jakich proporcjach i w którym momencie wrzucić je do marketingowego kotła. Jeśli robisz to po raz pierwszy potrzebujesz przepisu, czyli strategii marketingowej.
Aby wyszedł Ci dobry marketing, musisz mieć dobrą strategię marketingową. Jeśli czujesz, że Twojej potrawie czegoś brakuje, jest mdła lub zbyt pikantna to dorzucasz do niej nowe składniki: szczyptę marketingu szeptanego, czy akcję charytatywną. Mieszasz, kosztujesz, coś dorzucasz i znowu mieszasz, kosztujesz itd. Musisz stale monitorować swój marketing i dokonywać w nim zmian, aby był jeszcze bardziej skuteczny.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatny poradnik

Nie Podano

E-book

Złote Myśli Sp. z o.o.

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy