Poradnik - Wyjątkowa Obsługa Klienta

253 wyświetleń

Dale Carnegie napisał najbardziej wpływową książką biznesu XX wieku "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi". Z Przewodnika dowiesz się jak stosować zasady z tej książki, by jak najszybciej zacząć obsługiwać klientów na światowym poziomie

Gwarantujemy, że rady zawarte w przewodniku pomogą Ci osiągnąć lepszy poziom obsługi klienta oraz odnieść osobisty i zawodowy sukces.

Pobierz już teraz Wskazówki Dale Carnegie jak osiągnąć wjątkowy poziom obsługi klienta.

Anita Dybala

Materiał szkoleniowy

Dale Carnegie Training Poland

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy