Podręczny słownik Digital Marketera

95 wyświetleń

Język marketingowy jest specyficzny. Składa się w dużej mierze z obcojęzycznych zapożyczeń, terminów technicznych i, niestety, frazesów i tzw. buzzwordów. Marketingowcy produkują te wyrażenia na potęgę. Niektóre z nich, jak na przykład marketing mix, na stałe wchodzą do słownika. Niektóre z kolei chcemy jak najszybciej wyrzucić z pamięci. Dobrze jest raz na czas uaktualnić swój słownik marketingowca.

Maja Kowalska

E-book

Benhauer Kraków

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy