Podręcznik do content marketingu. Proste sposoby na zmianę twojego podejścia do marketingu

504 wyświetleń

Content marketing pozwala MSP na wymianę wiedzy i zaprezentowanie się, ponieważ każda firma, bez względu na jej rozmiar czy kraj pochodzenia, ma coś interesującego do powiedzenia, a dzielenie się wiedzą przynosi korzyści każdej działalności gospodarczej.

Swobodny przepływ dóbr i usług nie tylko rozszerza zakres działalności firmy, ale także zwiększa jej konkurencyjność. Na obecnym rynku globalnym, nowoczesne techniki marketingowe urosły do rangi kluczowych czynników konkurencyjności, rozwoju, a często nawet przetrwania firmy na rynku. Skuteczność content marketingu została potwierdzona w wielu badaniach i ankietach, jednak, aby zadziałał, uzyskane wyniki trzeba wykorzystać w praktyce.

Nowe podejście do marketingu
W wielu krajach content marketing nadal stanowi względne nowe podejście do marketingu. Jest to potężne narzędzie, jednak, co zaskakujące, bardzo rzadko używane. Content marketing oferuje skuteczny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Większość osób jest w stanie go zrozumieć i wykorzystywać bez konieczności odbywania kompleksowego szkolenia. Niestety wielu pracowników nie jest jeszcze gotowych na nowoczesny marketing.

Niniejszy podręcznik ma na celu zaprezentowanie innowacyjnych metod i rozwiązań content marketingu (opartych na udowodnionych, zaadoptowanych modelach), które mogą być wykorzystywane w celu podniesienia ich poziomu innowacyjności oraz wyników.

Chcesz wiedzieć więcej o content marketingu? Pobierz bezpłatny poradnik.

Piotr Maczuga

E-book

Fundacja Obserwatorium Zarządzania

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy