Pięć najskuteczniejszych listów promocyjnych

175 wyświetleń

5 najlepszych listów handlowych

Zapraszamy do zapoznania się z pięcioma najskuteczniejszymi listami promocyjnymi, jakie kiedykolwiek stworzono. To są listy, które były na tyle ciekawe i przekonujące, że nie tylko zostały zauważone i przeczytane, lecz także zmusiły czytelników do działania, czyli do wydania pieniędzy.

Przeczytaj dokładnie każdy z nich, a zauważysz, że są stworzone według sprawdzonego i bardzo skutecznego schematu. Jeśli nauczysz się wykorzystywać go w swoich listach albo tekstach reklamowych, to możesz być pewien, że będą bardzo skuteczne.

Oto trzy najważniejsze zasady pisania skutecznych tekstów reklamowych i promocyjnych:

1. Dobry tekst reklamowy musi mieć nagłówek
To musi być wyjątkowy nagłówek, który jest w stanie silnie uchwycić uwagę czytelnika i sprawić, że zacznie czytać tekst z zainteresowaniem. Dobry nagłówek może sprawić, że procent odpowiedzi na Twój list wzrośnie kilkukrotnie.

2.Musi w klarowny i przekonujący sposób pokazywać, co czytelnik zyska
To niesamowite, jak często listy reklamowe opisują różne niesamowite elementy produktu czy usługi, procedury, jakie są stosowane w firmie... Niestety, większość czytelników nie ma wcale ochoty czytać na ten temat. Podstawowe pytanie, jakie większość czytelników stawia tekstowi promocyjnemu, brzmi: „Co ja będę miał z tego, że przeczytam ten tekst?”. Spraw, aby Twój tekst odpowiadał na to pytanie.

3.Musi wzywać do działania
Równie zaskakujące jest, że tak wiele firm wydaje olbrzymie pieniądze na atrakcyjne ulotki i materiały reklamowe, które prezentują ofertę, ale nie kończą się żadnym poleceniem działania. Wielu ludzi zwróci na nie uwagę, ale nic potem nie zrobi. W związku z tym na samym końcu tekstu należy umieścić konkretne polecenie: Zamów teraz! Zadzwoń teraz! Zaloguj się teraz! Wyślij formularz teraz!

Każdy z cytowanych poniżej tekstów jest pokazany trzy razy.
Najpierw możesz przeczytać jego polskie tłumaczenie, następnie możesz przeczytać jego tłumaczenie wraz z komentarzami autora – Aleksandra Bucznego (czerwoną czcionką), a na końcu możesz zobaczyć, jak wyglądał ten list w oryginale.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatny poradnik.

Nie Podano

E-book

Złote Myśli Sp. z o.o.

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Sprzedaż

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy