Ogarnąć Kosmos. O marketingu i strategii (część 01)

362 wyświetleń

Czy da się w ogóle ogarnąć kosmos? Marcin Gieracz, twórca i główny strateg agencji doradczej Rubikom Strategy Consultants, uważa, że można go, co najwyżej, krok po kroku eksplorować. Podobnie jest z poznawaniem marketingu i konsumentów.

Zapraszamy do lektury zbioru przemyśleń bazujących na 15-letnim doświadczeniu autora oraz ponad 2,5 tys. zrealizowanych godzin szkoleniowych dla Zarządów kilkudziesięciu małych, średnich i tych największych firm. Zbioru praktycznej wiedzy o zachowaniach konsumenckich, sposobach rozwiązywania strategicznych problemów organizacji i o samej strategii w nieco bardziej pragmatyczny sposób.

Z pierwszej części e-booka „Ogarnąć Kosmos” dowiesz się:
• jak zbudować trwałą przewagę strategiczną firmy,
• z jakich źródeł czerpać wiedzę o swoich klientach,
• jak zrozumieć konsumentów,
• jak sprzedaje dobry marketing,
• jak wdrożyć strategię rynkową,
• jak osiągnąć cel biznesowy.

Marketing przestał być funkcją
Marketing w dzisiejszych czasach to cały świat widziany oczami Klienta. Sprzedaż to już nie transakcja „win-win”. To skomplikowany proces budowania relacji pomiędzy kupującymi a sprzedającymi i odwrotnie. Strategia to jedynie próba okiełznania czegoś, co przecież jest nieprzewidywalne i niemożliwe do przewidzenia. To ledwie przesłanki zbudowane na niepowtarzalnej historii.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatny poradnik.

Marcin Gieracz

E-book

Kuźnia Strategów

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy