Obsługa klienta. Czy robisz to dobrze?

2203 wyświetleń

Profesjonalna obsługa klienta to bardzo obszerne zagadnienie. Sposobów na funkcjonowanie infolinii i pomysłów związanych z realizacją zgłoszeń od klientów jest wiele, podobnie jak systemów usprawniających pracę konsultantów. Ten e-book powstał z myślą o tych, którzy chcą poznać odpowiedź na pytanie: czy dobrze prowadzą obsługę klienta. Na kilkunastu stronach przedstawiliśmy najistotniejsze informacje dotyczące obsługi klienta oraz przykłady konkretnych rozwiązań, dzięki którym dział obsługi klienta może zyskać większą efektywność i stać się realnym narzędziem budowania lojalności i wiedzy o kliencie.

Fragment poradnika:

MIĘDZYNARODOWE BADANIA firmy Accenture Global Consumer Pulse Survey, dotyczące wpływu jakości usług świadczonych przez sprzedawców prądu, gazu, usług telekomunikacyjnych, czy bankowych na lojalność wobec tych firm, pokazują, że aż 66% respondentów w ostatnim roku zmieniło przynajmniej jednego usługodawcę. W tym rozdziale dowiesz się, co za tym stoi i dlaczego.

Chcesz wiedzieć więcej o obsłudze klienta? Pobierz nasz poradnik.

Anna Bujała

E-book

Focus Telecom Polska

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy