Mobile Marketing Automation

62 wyświetleń

Mobile Marketing Automation i przyszłość kanału mobilnego.
Jak wykorzystać w pełni potencjał aplikacji w marketingu.

Czy kiedy Aleksander Graham Bell wynalazł aparat telefoniczny, tak wyobrażał sobie jego rozwój? Czy przewidywał, że będzie on najskuteczniejszym wehikułem działań marketingowych?

Pierwsze kampanie marketingowe za pośrednictwem SMS to już historia. Jaka więc przyszłość czeka mobile marketing? Przede wszystkim będzie on zdążał do uspójnienia doświadczenia użytkownika we wszystkich kanałach oraz dostarczaniu bardziej dopasowanych ofert, uwzględniających zarówno zainteresowania konkretnego użytkownika, jak i sytuację, w której się w danym momencie znajduje.

Agata Szkarłat

E-book

Benhauer Kraków

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy