Komunikacja z klientami w erze społeczności

34 wyświetleń

Twoi klienci żyją w świecie społeczności. Nadążasz za nimi? Dbanie o rozwój swojej firmy to niełatwe zadanie. Poszukiwanie nowych klientów i wzmacnianie lojalności tych, którzy już korzystają z Twoich usług, wymaga nakładu pracy i czasu. Czy wychodzisz klientom naprzeciw? W świecie, który jest coraz bardziej cyfrowy, każda firma – od kilkuosobowych startupów po międzynarodowe korporacje – musi spotykać się z konsumentami w miejscu i czasie przez nich wyznaczonym. Odpowiadać na ich zapytania przez telefon, sms, czat, media społecznościowe, czy w każdym kolejnym kanale komunikacji, który może się niedługo pojawić.

Marcin Grygielski

E-book

Genesys

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy