Kompletny przewodnik po powiadomieniach PUSH

26 wyświetleń

Powiadomienia push są jak tapas. Mają wiele odmian i są serwowane w ilości “na jednego gryza”. Są stworzone by
informować, intrygować i popychać (ang. “push”) użytkowników do dalszych działań. Żadna inna forma komunikacji
nie jest aż tak zbliżona do dialogu. Możesz się przywitać, zadać szybkie pytanie, zareagować na działanie w przeciągu kilku
sekund. Użytkownik ogląda sandały, po czym opuszcza stronę WWW? Wyślij mu informację o przedsezonowej
promocji. Przechodzi obok sklepu stacjonarnego? Zaproś ją na popołudniową herbatę i szybkie konsultacje ze stylistą.

Maja Kowalska

E-book

Benhauer Kraków

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy