Jak wyróżnić się w branży e-commerce?

423 wyświetleń

Branża e-commerce to handel elektroniczny wykorzystujący do swego funkcjonowania środki i urządzenia elektroniczne. Według ostatnich szacunków e-commerce w Polsce rośnie niezwykle szybko. W ubiegłym roku handel elektroniczny w Polsce osiągnął wartość 33 mld zł. Wynik ten przy rocznej dynamice wzrostu wynoszącej 16–17 proc. plasuje nasz kraj na drugim miejscu na liście najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Unii Europejskiej. Utrzymujący się trend umożliwia licznym producentom sprzedaż swych wyrobów w szybki i łatwy sposób. Dlatego jeśli chcesz zaistnieć na rynku e-commerce w Polsce, zobacz nasze wskazówki dotyczące handlu elektronicznego, które pomogą Ci wybić się w branży e-commerce oraz zoptymalizują funkcjonowanie twojej firmy na rynku e-commerce w Polsce.

Fragment poradnika:

Najważniejszy przy zakładaniu własnej działalności jest pomysł – słowa te brzmią niczym truizm, ale trzeba pamiętać o tym, aby
opracować go z maksymalną dokładnością.

Tak więc najpierw należy wykonać gruntowny research branży e-commerce i zorientować się, czy na rynku istnieje usługa bądź produkt, który będziemy oferowali. Jeżeli nasz pomysł jest już dostępny, najlepszym wyjściem jest korzystanie z dorobku konkurencji, szczególnie dokładnie przyglądamy się liderowi i staramy się adaptować jego najciekawsze rozwiązania. Jeśli jednak zależy nam na byciu „wyjątkowym” lub oferujemy unikalne produkty, musimy znaleźć niszę na rynku i odpowiednio ją wypromować (zgodnie ze strategią tzw. blue ocean).

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do pobrania.

Jarosław Jasiński

E-book

SuperNova Interactive

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Sprzedaż

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika