Jak stworzyć strategię content marketingową?

301 wyświetleń

Przez branżę marketingową przewinęło się wiele sezonowych mód, które wydawały się rewolucyjną zmianą. Content marketing do nich nie należy. Potwierdzają to praktyki rynkowe ostatnich lat, długofalowe trendy w rozwoju w mediów oraz usystematyzowane cykliczne badania.

Promocja produktów i usług za pomocą użytecznych treści dystrybuowanej bezpośrednio przez tworzącą je organizacje jest skuteczna i efektywna kosztowo. Ryzyko inwestycji w przypadku tej strategii jest niewielkie, natomiast upside – ogromny. Szczególnie w sektorze B2B.

Biznes ceni wiedzę
Biznes ceni praktyczną wiedzę dużo wyżej od krótkotrwałego szumu medialnego, jaki może zapewnić tradycyjna kampania reklamowa. Co więcej, relacje między profesjonalistami są bardziej podatnym gruntem dla content marketingu niż relacje firm z konsumentami.

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem content marketingu w swojej firmie? Z tego poradnika dowiesz się:
Dlaczego warto stworzyć strategię content marketingową?
Kto powinien tworzyć treści?
Kto jest odpowiedzialny za content marketing?
Jaki jest horyzont czasowy strategii?
Jak odpowiednio dobrać odbiorców contentu?
Jak wygląda mapa treści?
Jak dużo treści będziecie potrzebować?
Jak mierzyć efekty?

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatny poradnik.

Maciej Kaźmierczak

E-book

Platforma NF.pl

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy