Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

501 wyświetleń

Najnowsze badania nie pozostawiają cienia wątpliwości: skuteczny mailing jest jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Jak skutecznie dostarczyć maila? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w naszym poradniku.

Według badań MarketingSherpa, jeden na sześciu odbiorców nie otrzyma wysłanej do niego wiadomości, bo ta zostanie omyłkowo zatrzymana przez filtr antyspamowy. To zaś oznacza niższe wskaźniki skuteczności i w konsekwencji – niższe dochody firmy promującej swoje produkty poprzez email marketing.

Tajniki email marketingu
Zgoda na przesyłanie informacji handlowych to dziś za mało, aby odróżnić pełnowartościowe newslettery od spamu. Dlatego też stworzyliśmy poradnik, który ukazuje tajniki dostarczalności i odkrywa pełen arsenał niezawodnych sposobów, które powinny być stosowane przez każdą firmę promującą swoje produkty poprzez email marketing

Od czego zależy skuteczny mailing?
Może niektórych z Was to zaskoczy, ale w dzisiejszym świecie to właśnie nadawca, a nie platforma wysyłkowa, ma największy wpływ na dostarczalność. Innymi słowy, możesz korzystać z najlepszej platformy do email marketingu, z zaawansowanymi funkcjonalnościami i nieskazitelną reputacją, ale jeśli Twoja baza adresowa jest słabej jakości, lub na Twoich wiadomościach ciążą problemy związane z ich zawartością, możesz nigdy nie doświadczyć bezproblemowej dostarczalności do skrzynek.

Jeżeli macie problem z dotarciem do swoich klientów i nie wiecie, jak przeprowadzić skuteczny mailing, sięgnijcie do naszego poradnika. Przedstawiamy w nim praktyczne wskazówki, które pozwolą uniknąć problemów z dostarczalnością waszych mailingów.

Łukasz Kania

Przewodnik

Nowoczesna Firma S.A.

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy