Jak Marketing Automation zwiększa rolę CMO w firmie

6 wyświetleń

W większości firm dział marketingu postrzega się jako kosztowy, a jego wkład w generowanie zysku nie jest mierzony. Marketerzy stają w obliczu dwóch wyzwań: muszą nauczyć się wykazywać wartość, którą wnoszą do firmy, oraz dopasować swoje działania do zachowań nowoczesnego konsumenta.

Z ebooka dowiesz się:

-dlaczego powinieneś mierzyć skuteczność działań marketingowych i jak to zrobić
-czym jest ROMI (Return on Marketing Investment)
-jak wykorzystać Small Data
-jakie są kompetencje i zakres obowiązków współczesnego CMO

Marek Broda

E-book

Benhauer Kraków

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy