Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

308 wyświetleń

Obsługa klienta jest niezwykle ważnym elementem składającym się na sukces firmy. Dlatego Fundacja Obserwatorium Zarządzania, organizator Programów Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki, postanowiła stworzyć raport dotyczący profesjonalnej obsługi klienta, który prezentuje wyniki dwóch badań. Pierwsze z nich było skierowane do konsumentów, drugie zaś do przedsiębiorców. Dzięki temu raport prezentuje komplementarne spojrzenie na kwestię jakości obsługi klientów. Jeżeli więc zastanawiasz się, dlaczego konsumenci nie finalizują zakupów w Twoim sklepie, a także z czego są w stanie zrezygnować przez złą jakość obsługi klienta, koniecznie przeczytaj poradnik „Ile tracimy na złej obsłudze klienta?”.

Agata Gotowczyc

Raport

Fundacja Obserwatorium Zarządzania

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy