Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

2487 wyświetleń

Obsługa klienta jest niezwykle ważnym elementem składającym się na sukces firmy. Dlatego Fundacja Obserwatorium Zarządzania postanowiła stworzyć raport dotyczący profesjonalnej obsługi klienta, który prezentuje wyniki dwóch badań. Pierwsze z nich było skierowane do konsumentów, drugie zaś do przedsiębiorców. Dzięki temu raport prezentuje komplementarne spojrzenie na kwestię jakości obsługi klientów. Jeżeli więc zastanawiasz się, dlaczego konsumenci nie finalizują zakupów w Twoim sklepie, a także z czego są w stanie zrezygnować przez złą jakość obsługi klienta, koniecznie przeczytaj poradnik „Ile tracimy na złej obsłudze klienta?”.

Fragment poradnika:

Jakość obsługi klienta wciąż często stanowi dla firm źródło oszczędności. Tymczasem coraz bardziej świadomy Polak nie zwraca uwagi tyko na cenę, ale również na to, w jaki sposób jest traktowany.

Firmy powinny mieć to na uwadze szczególnie w dobie rosnącej konkurencji, gdy każdy kontakt z klientem jest cenny i stanowi dla firmy szansę na stworzenie dłuższej i wartościowej relacji.

Kto najczęściej podejmuje decyzję o rezygnacji? Osoby, które zmieniły dostawcę usług lub zrezygnowały z zakupu produktu/usługi,
to często grupa o największej sile nabywczej, czyli klientów o zamożniejszym portfelu. Są to także osoby o stosunkowo wyższych
oczekiwaniach. W ich ocenie liczy się nie tylko cena, ale coraz większego znaczenia nabiera jakość obsługi. Pojedynczy klient z tej grupy może dostarczyć firmie zyski równe zyskom.

Agata Gotowczyc

Raport

Fundacja Obserwatorium Zarządzania

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Popularne zapytania:

  • przedsiębiorca

Inne poradniki tej firmy