Grywalizacja - Przewodnik uczestnika

910 wyświetleń

Tworzenie sprawnej, efektywnej organizacji koniec końców zależy od kompetencji i efektywności poszczególnych pracowników. Być może dlatego właśnie dziedzina ta jest tak fascynująca, gdyż wiąże się z odkrywaniem coraz to nowych możliwości. Poszukiwanie nowych form wsparcia rozwoju kompetencji i efektywności czasami prowadzi do dość zaskakujących rozwiązań. Jednym z nich jest wykorzystanie koncepcji grywalizacji.

Prezentowana publikacja w formie przewodnika dedykowana jest dla osób chcących wykorzystać mechanizmy grywalizacji w rozwoju kompetencji pracowników uczestniczących w procesie obsługi klienta. Warto dodać, że rozwój kompetencji jest tylko jedną z korzyści wdrożenia. Wykorzystując platformę, która zostanie nieodpłatnie udostępniona przedsiębiorcom, można zyskać prawdziwie innowacyjne narzędzie.

W przewodniku opisane zostały poszczególne elementy gry (wskaźniki, rankingi, odznaczenia, nagrody) i sposób w jaki są zintegrowane. Zaprezentowano główne funkcjonalności przygotowanej platformy oraz możliwości jej wykorzystania we własnej firmie.

Piotr Kwapisz

Przewodnik

Pl_Grywalizacja

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

HR

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika