Doskonałość w obsłudze klienta - praktyka i badania

1413 wyświetleń

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją przygotowaną wspólnie z prelegentami II edycji Customer Congress, który odbędzie się we wrześniu w Warszawie


W ebooku artykuły o tym:



  • Jak przygotować mapę podróży klienta i wykorzystać ją w różnych obszarach?

  • 5 kluczowych klientomaniackich trendów

  • Tradycyjne call center umrze ... co po nim?

  • Jaki wpływ na obsługę klienta będą miały big data, internet rzeczy i social media?

  • Lista grzechów głównych popełnianych w obsłudze Klienta przez internet

  • Wyniki badania Ile tracimy na złej obsłudze Klienta.


by B2B LAB

Marcin Piotrowski

E-book

Wydarzenia NF.pl

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy