Customer Value Marketing - Nowa Filozofia marketingu dla B2C i Sklepów Online

29 wyświetleń

Zrozumiałym jest, że firmy B2C i sklepy online coraz częściej sięgają po platformy klasy marketing automation, lecz nierozsądnym jest sprzedawać im dokładnie ten sam produkt co tym z B2B i jeszcze tłumaczyć ustami analityków, że powinni przejąć w pełni ich rozwiązania. Dlatego przedstawiamy zupełnie nowe, rewolucyjne podejście do marketingu dla B2C i sklepów online: Customer Value Marketing.

Maja Kowalska

E-book

Benhauer Kraków

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Marketing

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy