Lojalność a rekomendacje – czy rekomendują tylko zadowoleni klienci?

162 wyświetleń

Zadowolony klient to wartość dla każdej firmy. Jednak co zrobić, by klient był usatysfakcjonowany z naszych usług? Polski konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich praw i preferencji i jak pokazują wyniki badań satysfakcji klienta przeprowadzone przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, potrafi zarówno zarekomendować, jak i odradzić firmę, produkt lub usługę.

Czy wiesz…
• Jakie więc branże zadowoleni klienci rekomendują najczęściej?
• Jakie czynniki decydują o rekomendowaniu, a jakie o odradzaniu produktów?
• Co zrobić, by klient był zadowolony?
• Jaką rolę ma do odegrania jakość obsługi klienta?
• Jak postępuje zadowolony klient?

Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź w naszym poradniku, który możesz tutaj bezpłatnie pobrać

Agata Gotowczyc

Raport

Fundacja Obserwatorium Zarządzania

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

Obsługa klienta

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika

Inne poradniki tej firmy