Employer branding niewielkim kosztem – czy to możliwe?

826 wyświetleń

Na pozytywny wizerunek firmy musi ciężko zapracować cała kadra pracownicza – od szeregowego pracownika po dyrektora zarządzającego. Liczne działania marketingowe, public relations czy employer branding to ogromne przedsięwzięcia, a co za tym idzie – spore koszty. W rzeczywistości jednak czasami wystarczy naprawdę niewiele, żeby zadbać o dobre imię firmy i promocję jej usług. Prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa są jego pracownicy, ale o pracodawcy szczerze i przekonująco potrafią także opowiedzieć kandydaci do pracy i to nawet Ci, którzy nie zostali przyjęci. Jak zatem skutecznie budować bazę potencjalnych pracowników oraz jak komunikować się z kandydatami do pracy? O tym poniższy poradnik

Katarzyna Trzaska

E-book

eRecruiter

{{config.phoneNumber}} wyświetl numer

Poinformuj firmę, że dzwonisz z nf.pl i zapytaj o dodatkowy rabat

lub wpisz swój numer telefonu i poczekaj na kontakt z jego strony

Dziękujemy. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe

HR

Pobierz za darmo

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi materiałami. Na podany adres email wysłaliśmy link do pobrania poradnika